HomeSPORTFITNESSAkcja Bikini! Nie daj się zaskoczyć!
akcja bikini
akcja bikini | pixabay.com

Akcja Bikini! Nie daj się zaskoczyć!

Wiosna idzie. To się już czuje. Trzeba zadbać o nasze ciała. Nie udało się w zimę rozpocząć treningów? Zacznijmy teraz. Akcja bikini uważam za otwartą!  Trzy miesiące to wystarczający okres na przekształcenie naszego ciała w Boskie! Zacznijmy od pośladków , zacznijmy od ćwiczeń w domu. Wykonaj co drugi dzień , 2-3 serii każdego z ćwiczeń.

Ćwiczenia na pośladki – unoszenie nogi.

Klęk podparty. Ramiona są wyprostowane, dokładnie pod barkami. Nogi zgięte oparte kolanami o podłogę. Unoś nogi na zmianę piętą do góry, tak, jakbyś chciała nogę wyprostować. Wytrzymaj ok. 3 sek.

Powtórz 10–12 razy najpierw jedną, potem drugą nogą.

Ćwiczenia na pośladki – nogi w górę.

Leżenie tyłem, jedna noga oparta o krzesło. Druga uniesiona do góry, lekko zgięta, ręce wyciągnięte wzdłuż tułowia leża na podłodze. Unosimy lekko ugiętą nogę, piętą do góry i opuszczamy do poziomu prostych bioder. Wytrzymaj ok. 3 sek.

Powtórz 10–12 razy najpierw jedną, potem drugą nogą.

Ćwiczenia na pośladki – przysiady z hantlami w rozkroku.

Stajesz w szerokim rozkroku, stopy na zewnątrz, w rękach trzymamy hantle (lub butelkę z wodą). Robimy przysiad, równocześnie przekładając ręce z hantlami nad głową do tyłu, zginając łokcie. Wytrzymaj ok. 3 sek.

Powtórz 1—12 razy.

Ćwiczenia na pośladki – przysiady z hantlami.

Stajesz w rozkroku stopy równolegle. W rękach hantle (lub butelki z wodą). Robimy wolna przysiady.

Powtórz 1—12 razy.

A poza tym pij, pij i jeszcze raz… pij wodę niegazowaną. Podobno teraz specjaliści twierdzą, że kobiety dziennie powinny pić 2,7 litra, a mężczyźni – 3,7 litra. „Pijemy i sikamy jak strażacy” – ulubione powiedzenie mojego trenera Ludwika. Ja piję zawsze wody mineralne, bo są zdrowsze i smaczniejsze. I zawsze z butelki, bo wiem ile wypijam. Trzeba rozpocząć, później wejdzie to w nawyk. Ja zawsze mam dużą Cisowiankę pod ręką.

Akcja Bikini.

Ale żeby powyższe ćwiczenia dały rezultat, czyli piękne jędrne pośladki, trzeba porzucić złe nawyki żywieniowe:

  • Bez słodyczy – bardzo ważny punkt, żadnych słodyczy!
  • Ograniczamy ilość soli (lub wykluczamy)
  • Bez smażenia (możemy gotować na parze, grillować )
  • Jemy małe porcje, ale często – 5 razy dziennie.
  • Zastąpmy owoce warzywami
  • Mięso….tylko chude (ja nie jem…)
  • Chleb TYLKO razowy, w ograniczonej ilości!
  • Ograniczajmy potrawy z mąki!
  • Jedzmy do 2 godzin przed spaniem!
  • MOTYWUJMY SIĘ! Zaproś do zmagań swoją koleżankę – dacie radę!

To nie jest takie trudne, jakby się mogło wydawać.

Do boju dziewczyny , do boju!

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.